Rss

Net ir geros padangos neapsaugos neapdairaus žmogaus

padangosŽmogus yra tokia būtybė, kuriai nuolatos reikia kur nors judėti, kuri nemėgsta ilgai būti vienoje vietoje. Kai norima judėti kiek toliau nei kojos gali mus nunešti. Sėdame už automobilio vairo ir keliaujame kur tik akys mato. O jei akys jau sunkiai mato, tai verčiau sustokite ir išsimiegokite iki kol vėl jausitė žvalus. Tik va, prieš važiuojant patikrinkite, ar nenuleido koks niekšelis padangos, ar padangos spaudimas tinkamo slėgio. Tik kai šie du komponentai patikrinti, galite judėti, o jei judate toli, tai nepamirškite ir į degalinę užsukti, kad netektų kelionės nutraukti vidury laukų…

Padangos yra būtinos, jei nori automobilį eksploatuoti. Jei suges kokia kita mašinos dalis, tai kitas automobilis galės nutempti su virve, bet jei bus sprogusi padanga, tai jau reikės samdytis specialią techniką, kad pasiektum servisą ar garažą. Po padangos keitimo galėsite kelionę su malonumu pratęsti. O šiaip, atsargumo dėlei, vežiokitės atsarginį ratą ir reikalingus įrankius (raktus, domkratą ir pan.). Tokiu atveju nuleistos padangos problemą kelionės trukmę prailgins tik minimaliai, o jei lauksite techninės pagalbos kelyje, gali ir vakaras ateiti…

Atsarginių arba pagrindinai keturių padangų komplektą galite pirkti internetu. Šiuolaikiškam žmogui tai patogu. Jis mato padangos gamintojus, matmenis, o nuotraukoje gali ir atidžiau apžiūrėti padangos protektorių. Esant didesniam smalsumui, žingeidus vairuotojas pasiskaito ir apie skirtingo rašto suteikiamas savybes. Vienos padangos labiau tinka apsnigtiems žiemos keliams, kitos ant ledo greitai praranda stabilumą ir tada automobilį suvaldyti sunku. Nepamirškite elementaraus dalyko, kad sezoninės padangos ir yra skirtos konkrečiam sezonui, bet ne važinėjimui kiaurus metus iš eilės. Na, nebent tai būtų universalios padangos, tačiau tikri vairavimo entuziastai tokių nepripažįsta kokybiškomis. Kalbant apie profesionalius vairuotojus, tai tokiais galima vadinti lenktynininkus. Jie geriausiai žino, kokios padangos jiems maksimaliai pagerina vairavimo ir duoda geriausią sukibimą su kelio danga. Nei kiek neabejojame, kad ir Lietuvos įžymusis Benediktas Vanagas galėtų paprastam vairuotojui duoti ne vieną patarimą, susijusį su automobilio valdymu. Ralio ir kitokio tipo lenktynių žiūrovai be galo mėgsta klausytis riaumojančių variklių prie starto linijos ir stebėti, kaip padangos slysta posūkių metu, kad posūkyje būtų sugaišta kuo mažiau laiko. Kartais vairuotojai taip pasistengia, kad padangos net cypia arba palieka tamsias ar gilias vėžias, priklausomai nuo to, ar važiuojama asfaltu ar kitu paviršiumi.

Turbūt bene pats labiausiai erzinantis dalykas, kai ratai buksuoja… Padangos taip slysta nenubarstytu žiemos keliu, kad automobilis ne iš karto pajuda iš vietos. Kuo labiau spaudžiamas ekseleratoriaus pedalas, tuo labiau padangos sukasi dar labiau nušlifuodamos ledą. Šiuo atveju geriau ne gazuoti, o ką nors pakišti po ratais. Jei nieko neturite, pamėginkite kad ir guminius kilimėlius iš po kojų, kurie būna mašinose. Gal tai padės kitą kartą išsisūkti iš keblios padėties. Kitas variantas, kaip teigia vairuotojai, vežiotis automobilyje kibirėlį žvyro, kad patys galėtumėte pasibarstyti kelio dangą, kai ratai prasisuks.

Specialistai pataria, kad nepaisant to, kokie jūsų vairavimo įpročiai ir kelionių atstumai, vairuotumėte atsargiai, ypač žiemą ir ypač neviršijant greičio. O jei sėsite už vairo neblaivus, tai nei naujos padangos, nei ponas Dievas jums nebepadės, kai velnias pagalius į ratus įkiš ir padarysite avariją. Tada jau kaltas bus ne alkoholis, o jūsų neatsakingumas. Jei vairuojame, tai vairuokime saugiai, kad netektų po to gailėtis.

Comments are closed.