Rss

Reklamos kanalų aptarimas

google reklamaSukūrus verslą ir įsteigus vieną ar kelias įmones būtina atrasti efektyviausią būdą kaip apie jį pranešti vartotojams. Labai svarbu, kad reklama pasiektų tikslinę auditoriją kuo paprasčiau prieinamais kanalais. Raskite Jums labiausiai tinkantį reklamos kanalą ir verslas turės ateitį. Šiandien daugiausia vartotojų pasiekiama per internetinę reklamą. Ją sudaro Google reklama, reklama socialiniuose tinkluose ir Seo paslaugos.

Daugiau informacijos: www.scopri.lt

Kaip ir žurnalistikoje, reklamose tekstai yra dviejų rūšių: įdomūs ir nuobodūs. Visiems ne kartą teko pastebėti, kad įtaigus tekstas suryjamas akimis nuo antraštės iki paskutinio žodelio. Nuobodus tekstas turi dvejopą likimą – perskaitomas ir užmirštamas po penkių minučių arba numetamas į šalį dar net nebaigus skaityti. Seo straipsniai yra būtent tai, kas traukia vartotoją. Jie ne tik patrauklaus teksto, bet ir suteikia vartotojui informacijos, kurios jie ieškojo. Kaip veikia Seo straipsniai? Jie rašomi pagal raktinius žodžius, kuriuos dažniausiai naudoja vartotojai naršydami internete dėl konkretaus tikslo. Jūsų tikslas yra žinoti tuos raktinius žodžius ir taip padėti savo verslui. Jei neturite patirties išsiaiškinti Jūsų internetinės svetainės turinį taikliausiai apibūdinančius žodžius, patikėkite tai Seo specialistui. Jis pakonsultuos arba pats parengs straipsnius bei optimizuos internetinę svetainę pagal Seo standartus.

Verslo žinomumą galima patikrinti pagal paprastą posakį: jei Jūsų nėra Google, Jūsų iš viso nėra! Šis kandus pasakymas gal kažkam yra nemalonus, bet jame teisybės yra, nes Google viena populiariausių naršyklių. Būtent tai motyvuoja vartotojus sau reikalingų prekių ar paslaugų ieškoti per Google paiešką.

Reklama socialiniuose tinkluose vis labiau populiarėja, tačiau ar teikia naudos, tarkime, Facebook puslapio fanų skaičius? Kiek iš tos masės žmonių yra lojalūs klientai? Keli iš jų apskritai yra žmonės, kurie būtų naudoję Jūsų paslaugą ar prekę? Tai tik fiktyvūs fanai, kurie laukia kokio nors „Blitz“ žaidimuko su nemokamais prizais, todėl šis reklamos būdas svarstytinas… Verslui svarbesnis kriterijus yra ne žinomumas, bet pardavimų rezultatai.

Vadinasi, pagrindinė kova vyksta tarp dviejų oponentų – Google AdWords ir SEO. Verslininkai klausia, kuri reklamos priemonė yra efektyvesnė, tačiau vienareikšmiško atsakymo nėra.

Comments are closed.