Rss

Vairavimo mokyklos ir aistra automobiliams

vairavimo mokyklosNėra tobulos vairavimo mokyklos, bet visos jos stengiasi savo mokinius paruošti egzaminams kuo kokybiškiau. Nuo to priklauso vairavimo mokyklos prestižas ir naujos vairavimo mokinių grupės dydis. Kuo daugiau mokinių, tuo daugiau pelno. Tik tai nereiškia, kad vairavimo klasės turi būti perpildytos, nes tai pakenktų kokybei. Jei nusprendėte vairuoti ir ieškote vairavimo mokyklos, gali atsitikti taip, kad jūsų išsirinkta mokykla šiuo metu grupės nerenka, nes jau turi pakankamą mokinių skaičių. Tai reiškia, kad turite dairytis kitos vairavimo mokyklos, arba stovėti eilėje ir laukti, kol prasidės naujos grupės mokymai.

Daugiau informacijos: www.bkategorija.lt

Kaip sakoma, viskam savas laikas. Vairavimo kusai trunka visose vairavimo mokyklose vienodai ir visos vairavimo mokyklos leidžia derinti vairavimo pamokų laiką, tai reiškia galimybę vairuoti vakarais arba savaitgaliais. Gerai išmoktos kelių eismo taisyklės (KET) yra ženklas, kad gera pradžia jau padaryta. O ar žinojote, kad kelių eismo taisyklių knygutes leidžia vairavimo mokyklos? Jas parengia vairavimo mokyklos darbuotojai, kurie seka visus įstatymų pokyčius, padaromas pataisas, kurios susijusios su KET arba vairavimu, vairavimo egzamino laikymu. Oficialiai yra nurodyta, kad vairavimo teisės nepilnamečiams neišduodamos, bet realybė yra ta, kad kartais jaunuoliai gali turėti vairavimo patirtį ir neturėdami tam teisių, nes vairavimo išmoko atokios vietose, pvz., kokiame nors kaime. Kaime dėl to, kad negautų už tai baudos ir keltų kuo mažiau pavojaus sau ar kitiems. Vairavimo mokyklos tokių savamokslių nemėgsta, nes neretai būtent tokie išsilaikę teises tampa „kelių ereliais“ kitaip dar vadinamais „kelių gaideliais“. Sumenkinimas čia yra tam, kad būtų mažesnis noras puikuotis tuo, kas nelegalu ir pavojinga. Vairavimo mokyklos, žinoma, neprisiima atsakomybės už tai, kaip vairuotojai elgiasi kelyje, kai jau turi vairuotojo teises. Kiekvienas suaugęs žmogus, tiek mokantis vairuoti, tiek ir neturintis vairavimo teisių už savo veiksmus atsakomybę turi priisimti asmeniškai. Šiaip ar taip ir automobilio turėjimas dar negarantuoja, kad žmogus bus pavyzdingas vairuotojas. Yra tokių vairuotojų, kurie ir turėdami vairavimo teises ir netgi ne trumpą vairavimo stažą nemoka dorai pastatyti automobilio kelkraštyje tarp kitų dviejų mašinų. Tai reiškia, kad įgūdžiaibuvo pamiršti arba išmokti ne iki galo.o gal tai reiškia, kad ne visiems lemta būti gerais vairuotojais. Geras vairuotojas apskritai yra labai plati savoka, nes žmogus turi mokėti ne tik vairuoti, jis turi puikiai pažinoti savo automobilį ir mokėti jį pataisyti, jei kyla tokia reikiamybė. Vairavimo mokyklos nemoko kaip remontuojamos transporto priemonės, todėl iš šio požiūrio taško galima sakyti, kad vairavimo mokyklos mokinių neparuošia iki galo. Koks čia vairuotojas, jei po mašinos dangčiu negali parodyti, kur yra variklis, kur akumuliatorius. Jei jis nežino, ką jis vairuoja, tai gal ir nesuvokia atsakomybės už pastą vairavimą ir nesuvokia, kiek automobilio remontas kainuotų auto servise. Atsakingas yra tas, kuris yra taupus ir savo automobiliu rūpinasi. Tas vairuotojas, kuris myli savo automobilį, už vairo niekada nesės išgėręs alkoholio, nes nerizikuos sugadinti savo automobilio. Jums gal ir juokinga, bet yra tokių vyrų, kurie savo automobilius myli labiau nei save pačius. Jie remontuoja savo automobilius nepaisant visko. Jei reikės mašinos detalei skolintis pinigų, taip ir padarys. Jei reikės dėl remonto gultis ant šaltų betoninių grindų, taip ir padarys. Jie netausoja savo sveikatos, nes automobilio būklė jiems rūpi labiau. Tai yra tikrieji automobilių entuziastai ir meilę automobiliams išugdo ne vairavimo mokyklos, o tėvas perduoda savo aistrą sūnui. Neretai tėvas su sūnumi bendrauja būtent kartu dirbdami garaže prie mašinos.

Comments are closed.